To ostateczna forma czarownicy i zdecydowanie najpaskudniejsza, nie tylko z wyglądu. Prawdopodobnie zacznie od Sądu Piekielnego, który zredukuje HP wszystkich postaci do 1. Natychmiast po tym koniecznie się ulecz, gdyż drugie chętnie używane zaklęcie Artemizji to Apocalypse, silniejsze nawet od Ultimy. Może ono się okazać całkiem niezłą bronią przeciwko czarownicy, więc, jeśli masz taką możliwość, korzystaj ze zdolności Czerpanie. Najlepiej jednak zdać się na limity postaci. Artemizja będzie atakować, a w miarę, jak będzie spadać jej HP, zacznie również gadać. Kiedy zobaczysz, jak mówi "I..", oznacza to praktycznie koniec walki. I tak, to już ostatnie, co miałeś tu do zrobienia.
Opis z czaru Scan: Artemizja, przekształcona, by pochłonąć całą czasoprzestrzeń. Pochłania wszelką znaną egzystencję.
Punkty AP po wygranej walce: 0 |
Prawdopodobieństwo otrzymania przedmiotu po walce: 0% |
Prawdopodobieństwo ukradnięcia przedmiotu: 0% |
|
Czary do czerpania |
Poziomy od 1 do 19: | Flare | Holy | - | - |
Poziomy od 20 do 29: | Flare | Holy | - | - |
Poziomy od 30 do 100: | Flare | Holy | - | - |
|
Przedmioty po wygranej |
Prawdopodobieństwo kolumn: | 70% | 20% | 6% | 4% |
Poziomy od 1 do 19: | - | - | - | - |
Poziomy od 20 do 29: | - | - | - | - |
Poziomy od 30 do 100: | - | - | - | - |
|
Przedmioty do wykradnięcia |
Prawdopodobieństwo kolumn: | 70% | 20% | 6% | 4% |
Poziomy od 1 do 19: | - | - | - | - |
Poziomy od 20 do 29: | - | - | - | - |
Poziomy od 30 do 100: | - | - | - | - |
|
Ochrona przed żywiołami |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
|
Ochrona przed anomaliami statusu |
: X | : X | : X | : X |
: X | : X | : X | : X |
: X | : X | : X | : X |
: 0% | : X | : X | : X |
: X | : X | : X | : 0% |
|
|