Selphie Tilmitt

Nasze projekty


Wiek: 17 lat
Data urodzenia: 16 lipca


Zdecydowanie najbardziej kobieca z głównych bohaterek gry. Nawet na ważne misje zawsze wkłada minisukienkę i podkręca włosy. Żywiołowa i spontaniczna Selphie ma trzy życiowe cele: zdać egzamin na SeeD, zorganizować szkolny festiwal i spotkać Lagunę Loire. Mimo iż na pierwszy rzut oka wydaje się zbyt roztrzepana i naiwna, okazuje się, że w trudnych sytuacjach potrafi wykazać się rozsądkiem i trzeźwością umysłu. Siła woli i charakter Selphie są jednak kompletnie bezradne wobec męskiego uroku, jaki roztacza wokół siebie Irvine (czemu się wcale nie dziwię ;)). Ogólnie nie należy się sugerować jej wyglądem niewinnej nastolatki, bo można się bardzo pomylić.

Jej broń to nunchaku - mistrzowsko władająca nim Selphie nieraz zada finalny cios w bitwie. Warto także wspomnieć, że pasją tej towarzyskiej dziewczyny są pojazdy wszelakiej maści - od pociągów aż po statki kosmiczne. Choć na siedzeniu pilota wygląda zabawnie, do tej pory nie wiadomo o żadnym wypadku, który by był jej udziałem.

Co jeszcze warto o niej wiedzieć:

1. Selphie pisze dziennik, który można czytać w szkolnym komputerze, pod hasłem "Komitet Festiwalowy Ogrodu". Poza opisami jej życiowych rozterek można się tam dowiedzieć także ciekawych rzeczy o jej przyjaciołach oraz zajrzeć na stronę o szumnej nazwie "Strona Pana Laguny". Zbieraj więc dla niej wszystkie numery "Świrów z Timber", które znajdziesz po drodze. To właśnie z nich Selphie czerpie wiadomości i zdjęcia dotyczące Laguny.
2. Ze wszystkich postaci w grze to właśnie Selphie ma największy startowy współczynnik szczęścia. W praktyce oznacza to m.in. częstsze odwiedziny Odina i Feniksa.
3. Jeśli poprosi cię o pomoc w organizowaniu szkolnego festiwalu, nie odmawiaj jej. I tak nie będziesz musiał nic robić, a przynajmniej przestanie ci ciągle wiercić dziurę w brzuchu, żebyś się zgodził.

Limit

Limit Selphie polega na losowym rzucaniu czarów, jedno-, dwu- lub nawet trzykrotnie w jednej kolejce. Nie jest to magia, którą Selphie ma u siebie, są to zwykle czary elementarne o różnych stopniach, ale także silniejsze (takie jak Ultima czy Demi) oraz magia lecząca. Podczas limitu można przesuwać (jednostronnie) pasek z dostępnym czarem, co, niestety, może trwać całe wieki. W tym czasie wrogowie mogą atakować drużynę. Poza tym łatwo jest przesunąć sobie czar, który jest nam potrzebny, a wrócić do niego już się nie da. Te czynniki zatem decydują o tym, że limit Selphie jest praktycznie najmniej przydatny. A przynajmniej byłoby tak, gdyby nie cztery specjalne czary, które można rzucić tylko przy pomocy Selphie. A są to:

Wall - jednoczesne rzucenie czaru Protect i Shell na całą drużynę;
Full-Cure - przywrócenie wszystkim postaciom pełnego HP oraz usunięcie negatywnych statusów;
Rapture - Selphie po prostu usuwa przeciwnika z gry, przyprawiając mu skrzydełka; działa tylko na normalne potwory;
The End - natychmiastowy koniec walki wraz ze śliczną animacją, działa na wszystkich bossów poza Artemizją, Abadonem oraz mechanicznym pająkiem. Zdarza się bardzo rzadko, ale warto spróbować.

Karta

Kartę Selphie możesz wygrać od jej przyjaciółki w Ogrodzie Trabia. Dziewczyna ma bluzkę w paski i siedzi przy fontannie.

Donacja Discord
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kto jest online

Odwiedza nas 146 gości oraz 0 użytkowników.