Zell Dincht

Nasze projekty


Wiek: 17 lat
Data urodzenia: 17 marca


Prostoduszny i nieco narwany chłopak o złotym sercu i niewyparzonej gębie. Zdecydowanie lepiej wykorzystuję siłę swoich mięśni niż umysłu. Jego impulsywność i brak kontroli nad emocjami bywają dość kłopotliwe, mimo to jego intencje zawsze są szczere. Zell wygląda jak typowy hałaśliwy nastolatek, jednakże w walce zawsze kieruje się najwyższymi zasadami. Jest silną podporą drużyny i nigdy się nie waha, kiedy trzeba nieść pomoc przyjaciołom. Rozgadany i nadpobudliwy, wygląda czasem, jakby miał ADHD, czym irytuje Squalla. Uwielbia hot-dogi, niestety zawsze wpada do kafeterii wtedy, kiedy wszystkie są już wyprzedane.

W walce Zell polega na sile swoich pięści. Jego bronią są więc rękawice.

Co jeszcze warto o nim wiedzieć:

1. Zell mieszka razem z rodzicami w mieście Balamb, niedaleko Ogrodu. Jak na nastolatka, ma w swoim pokoju wręcz idealny porządek. Nie myśl jednak, że szybko uda ci się tam zajrzeć - Zell nie grzeszy gościnnością i pozwala tam wejść tylko w wyjątkowych okolicznościach.
2. Jednym z jego hobby jest jazda na desce. Ma ich dwie, na wypadek, gdyby jedną mu skonfiskowano. Jeździ na nich tak szybko, że zdarza mu się zagalopować i wjeżdżać do damskich toalet.
3. Zell ma swoją wielbicielkę, która pasuje do niego jak kwiatek do kożucha. Cóż, miłość nie wybiera... Dziewczyna pracuje w bibliotece i ma włosy splecione w warkoczyk. Jeśli dobrze pokierujesz Zellem podczas gry, dziewczyna wyzna mu swoje uczucia, a on dostanie magazyn "Mistrz Walki".

Limit

Zell podczas swojego limitu wykonuje różne ciosy w pewnym czasie, który zatrzymuje się po wstukaniu kombinacji ciosu, a uruchamia się ponownie w chwili wykonywania tego ciosu (wówczas należy wstukiwać kolejną kombinację). Kombinacje te można wykonywać samemu lub gra wykona je za nas. W przypadku ustawienia automatycznego, limit jest mało efektywny ze względu na zbyt duży czas potrzebny do wystukania przez grę kolejnego ciosu. Samemu, po odpowiedniej wprawie (i przy wprawnym używaniu pauzy), można zrobić z tego limitu coś naprawdę mocnego. Czasem, po odpowiedniej liczbie i rodzaju wykonanych ciosów, Zell może wykonać cios specjalny, który kończy limit niezależnie od tego, ile czasu jeszcze zostało. Oczywiście taki cios ma odpowiednio trudniejszą kombinację klawiszy do wstukania. Nowych ciosów Zell uczy się, czytając magazyny "Mistrz Walki".

Poszczególne ciosy:

Zwykłe:
Booya - dostępny od początku;
Dolphin Blow - po zdobyciu "Mistrz Walki 001";
Heel Drop - dostępny od początku;
Mach Kick - dostępny od początku;
Meteor Strike - po zdobyciu "Mistrz Walki 002";
Punch Rush - dostępny od początku.

Specjalne:
Burning Rave - dostępny od początku;
Different Beat - po zdobyciu "Mistrz Walki 004";
Meteor Barret - po zdobyciu "Mistrz Walki 003";
My Final Heaven - po zdobyciu "Mistrz Walki 005".

Karta

Kartę Zella ma jego mama w mieście Balamb. Im szybciej z nią zagrasz, tym lepiej. Pamiętaj tylko, by mieć Zella w drużynie!

Donacja Discord
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kto jest online

Odwiedza nas 242 gości oraz 0 użytkowników.