Pustynne Więzienie

Nasze projekty




Pustynne Więzienie (Desert Prison) to jedna z najbardziej znienawidzonych lokacji w grze, zarówno z powodu nieprzyjemnych zdarzeń, które się tu dzieją, jak i monotonii objawiającej się w konieczności ciągłego biegania po identycznych piętrach. Miejsce to znajduje się na Pustyni Dingo, pomiędzy wioską Winhill a Bazą Rakietową.

Więzienie to należy do władz Galbadii i przetrzymuje się tu przede wszystkim więźniów politycznych. Konstrukcja jest dość skomplikowana; dzięki śrubowej budowie budynek ten potrafi samoczynnie zakopywać się w piasku. Także w środku stoi na bardzo wysokim poziomie technicznym - mechanizmy przenoszące poszczególne cele robią wrażenie. Poza tym jednak budowa więzienia jest bardzo prosta i nudna - każde piętro to duże koło, które trzeba obiec, żeby dostać się do schodów. Na każdym piętrze są dwie cele, z których niektóre są zamknięte, a inne otwarte. W kilku otwartych można znaleźć pudełka, a w nich zawsze coś ciekawego (dokładna tabelka poniżej). W więzieniu jest też trzech więźniów, z którymi można pograć w karty. Każdy z nich liczy sobie określoną kwotę za partyjkę (200, 300 lub 500 Gil), warto jednak z nimi grać, bo w razie wygranej dają bardzo przydatne przedmioty. Na ósmym piętrze jest także sprzedawca przedmiotów, który wygląda dość znajomo...

Piętra 1-12 wyglądają identycznie. Na trzynastym jest sala tortur, gdzie więźniowie poddawani są elektrowstrząsom. Z więzienia da się uciec jedynie górą. Squall ze swoją drużyną dostanie się na czternaste piętro, a następnie ucieknie mostem zawieszonym nad przepaścią.

Punkty czerpania: Berserk, Thundaga (ukryty)
Punkty zapisu: cela na pierwszym piętrze (ukryty), korytarz na szóstym piętrze, cela na dziesiątym piętrze


Dokładna tabelka:

piętro
lewa cela
prawa cela
1
Punkt zapisu
"Mistrz Walki" numer 1
2
Marker Zwierzaka
Napój Wzrostu Str
3
-
Buda
4
Namiot
-
5
-
Gracz
6
-
-
7
Cela
-
8
Sprzedawca przedmiotów
-
9
-
Punkt czerpania (Berserk)
10
Punkt zapisu
Gracz
11
Gracz
Punkt czerpania (Thundaga)
12
-
-

Znaczenie w grze: Drużyna Squalla trafi do więzienia po ataku na Edeę (początek drugiej płyty). Spędzą tu trochę czasu i będą musieli trochę pobiegać. Squall dodatkowo będzie torturowany przez Seifera. Później uda im się wreszcie stamtąd uciec i od tego czasu więzienie nie będzie już dostępne. Bogu dzięki, bo tutaj naprawdę nie ma nic ciekawego.

Emoonia



Donacja Discord
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kto jest online

Odwiedza nas 99 gości oraz 0 użytkowników.