Rinoa Heartilly

Wiek: 17 lat
Data urodzenia: 3 marca


To wokół niej kręci się cała historia. Córka pianistki Julii i generała Carawaya. Mieszka z ojcem w mieście Deling, ale działa na rzecz "Leśnych Sów", ruchu oporu w Timber. To właśnie tam dołącza do drużyny Squalla. Z początku na linii Squall - Rinoa nie układa się najlepiej, a przynajmniej nie lepiej niż na linii Squall "Cokolwiek" - reszta drużyny. Rinoa drażni Squalla swoją lekkomyślnością oraz skłonnościami do moralizowania. On zaś nawet nie próbuje się z nią zaprzyjaźnić. Po pewnym czasie jednak Squall odkrywa, że po raz pierwszy w życiu zaczyna mu na kimś zależeć.

Rinoa ma wyjątkowy dar popadania w kłopoty. Drużynie nieraz przyjdzie ją ratować z opresji. Poza tym jest problematyczna, upierdliwa i skupia na sobie całą uwagę. Na jej obronę trzeba jednak dodać, że jest to bardzo ciepła i wrażliwa dziewczyna, która zostaje wplątana w szereg wydarzeń nie ze swojej winy. Łatwo nawiązuje znajomości i bardzo stara się dorównać w walce reszcie drużyny, mimo, że nie ma praktycznie żadnego przygotowania w tej dziedzinie. Zawsze towarzyszy jej wierny przyjaciel - pies Angelo.

Jej broń to połączenie kuszy z ostrzami, które trafiają wroga i wracają. Mimo małego doświadczenia, Rinoa bardzo dobrze radzi sobie w walce i jest postacią, którą warto mieć w drużynie.

Co jeszcze warto o niej wiedzieć:

1. Rinoa jako jedyna z drużyny ma strój wieczorowy, który deklasuje nawet sukieneczkę Selphie. W dwóch scenach możemy oglądać ją w zabójczo krótkiej, obcisłej sukience w kolorze księżycowego promienia, która od tyłu wygląda jak ręcznik. Nosi do niej buty na szpilkach, co jest miłym zaskoczeniem po jej codziennym stroju, który stawia pod znakiem zapytania sympatię Square do głównej bohaterki swojej gry.
2. Znała Seifera jeszcze przed poznaniem Squalla. Łączył ich dość dziwny związek, być może nawet uczucie, choć Rinoa, zapytana o to, odpowiada "Nie wiem". Z początku wspomnienia przysłaniają jej trochę punkt widzenia, potem jednak nie protestuje, kiedy okazuje się, że musi walczyć ze swoim przyjacielem.
3. Niektórzy obwiniają Rinoę o to, że obdarła Squalla z jego najlepszych cech charakteru. Prawdą jest, że pod jej wpływem Squall zaczyna się zmieniać. Znika jego obojętność i chłód, a pojawia się więcej spontaniczności i emocji. Rinoa swoją kruchością i delikatnością działa na Squalla jak słońce na plastelinę - czy to dobrze, czy źle, niech każdy oceni sam.

Limit

W krytycznych momentach Rinoę wspomaga Angelo. Limit ten nazywa się Zjednoczenie i polega na połączeniu sił dziewczyny i psa. Angelo musi się go najpierw nauczyć. Tresura polega na czytaniu czasopisma "Zwierzaki" oraz chodzeniu po świecie. Niektóre ataki stosowane są niezależnie od Rinoi, jako kontratak po jej zaatakowaniu, inne wykonywane są wspólnie. Żadnego z nich jednak nie da się wybrać, są one stosowane losowo po wybraniu limitu. Poniżej pełna lista:

Kontrataki:

Angelo Atak (początkowy) - pies atakuje wroga, który zaatakował Rinoę;
Angelo Ulecz ("Zwierzaki" nr 2) - pies uzdrawia postać z drużyny, która ma najmniej HP;
Angelo Wskrześ ("Zwierzaki" nr 4) - pies wskrzesza martwą postać;
Angelo Szukaj ("Zwierzaki" nr 5) - pies okrada przeciwników z różnych przedmiotów.

Ataki wykonywane wspólnie:

Angelo Armata (początkowy) - Rinoa strzela z psa do jednego wroga;
Angelo Bierz go ("Zwierzaki" nr 1) - pies gryzie przeciwnika i kręci nim w kółko;
Niepokonany Księżyc ("Zwierzaki" nr 3) - piękna animacja z psem na tle księżyca, daje czasową nieśmiertelność całej drużynie;
Gwiazda Życzeń ("Zwierzaki" nr 6) - Rinoa wsiada na psa i razem atakują wszystkich przeciwników, jest to bardzo mocny atak.

To jeszcze nie koniec, ponieważ Rinoa po podróży w kosmos (dysk 3) zyskuje potężną moc. Od tego momentu ma dwa limity do wyboru. Ten drugi nazywa się Anielskie Skrzydło i polega na tym, że dziewczynie urastają skrzydła i wymyka się spod naszej kontroli. Od tej pory w swojej kolejce Rinoa będzie losowo rzucać czary, którymi dysponuje. Warto wiedzieć, że zawsze są to czary ofensywne (nigdy leczące ani wskrzeszające), za to ich siła jest większa niż zwykle. Warto zatem trochę czasu poświęcić na uważne podpięcie jej magii - jeśli chcesz, by w walce Rinoa używała konkretnych czarów, po prostu usuń jej wszystkie inne, a pod statystyki podepnij te, których na pewno w walce nie użyje (czyli leczące, wskrzeszające i wspomagające). Pamiętaj też, że nawet podczas Anielskiego Skrzydła Angelo może wykonać któryś ze swoich niezależnych ataków, zatem limit ten, mimo swojej nieprzewidywalności, ma też swoje mocne strony.

Karta

Kartę Rinoi posiada generał Caraway w mieście Deling. Aby ją zdobyć, musisz przegrać z nim kartę Ifrita. Znajdziesz ją później u Martina - dyrektora Ogrodu Galbadia skazanego na banicję do Rybackiego Horyzontu.

Kto jest online

Odwiedza nas 360 gości oraz 7 użytkowników.

  • DrewniaQ
  • Em
  • EvilDoom09
  • Noel Kreiss
  • piranha
  • Veldrim

Nowy poziom!

  • polki90 awansuje jutro na nowy poziom! (33)
  • Yume za 3 dni awansuje na nowy poziom! (32)