Tych dwoje łączy przede wszystkim ślepe zapatrzenie w Seifera, którego traktują jak swojego wodza i są mu bezwzględnie posłuszni, niezależnie od tego, co też on postanowi. Dopiero na końcu gry mają odwagę się mu przeciwstawić. Ich przyjaźń przetrwa - w końcowym filmiku będzie można obejrzeć, jak łowią razem ryby. Warto wspomnieć, że Raijin w ogóle jest świetnym rybakiem - szkoda tylko, że nie rozróżnia tych smacznych od niejadalnych ;) Poza tym jest koszmarnie zapominalski - przez całą grę przetrzymuje książki z biblioteki.
Drużynie przyjdzie z nimi walczyć dwa razy. Walka nie będzie bardzo trudna, należy tylko pamiętać o tym, że każde z nich ma swój żywioł, którego czary go leczą - dla Raijina są to pioruny, a dla Fujin wiatr. Co ciekawe, Raijin w walce to prawdziwy dżentelmen - jeśli na placu boju pozostanie tylko dziewczyna, to Raijin nie będzie jej atakował.
Karta
Zwyczajna karta, którą można zdobyć w grze. |