Nieumarła kupa kości, którą spotkasz na Wielkim Słonym Jeziorze, kiedy będziesz zmierzał do Esthar. Z początku kuca i atakuje fizycznie, potem wstaje i używa magii statusowej. Kiedy stoi, trudniej zadać mu poważne obrażenia. Ponieważ jest nieumarły, jego słabością jest żywioł świętości oraz wszelka magia lecznicza i wskrzeszająca. Można mu zaserwować Eliksir.
Opis z czaru Scan: Monstrum stworzone ze starych kości głęboko w Wielkim Słonym Jeziorze. Prawdopodobnie ożyło już po wyschnięciu jeziora.
Punkty AP po wygranej walce: 0 |
Prawdopodobieństwo otrzymania przedmiotu po walce: 0% |
Prawdopodobieństwo ukradnięcia przedmiotu: 0% |
|
Czary do czerpania |
Poziomy od 1 do 19: | Regen | Esuna | Dispel | - |
Poziomy od 20 do 29: | Regen | Esuna | Dispel | Flare |
Poziomy od 30 do 100: | Regen | Esuna | Dispel | Flare |
|
Przedmioty po wygranej |
Prawdopodobieństwo kolumn: | 70% | 20% | 6% | 4% |
Poziomy od 1 do 19: | - | - | - | - |
Poziomy od 20 do 29: | - | - | - | - |
Poziomy od 30 do 100: | - | - | - | - |
|
Przedmioty do wykradnięcia |
Prawdopodobieństwo kolumn: | 70% | 20% | 6% | 4% |
Poziomy od 1 do 19: | - | - | - | - |
Poziomy od 20 do 29: | - | - | - | - |
Poziomy od 30 do 100: | - | - | - | - |
|
Ochrona przed żywiołami |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
|
Ochrona przed anomaliami statusu |
: X | : X | : X | : X |
: X | : X | : X | : X |
: X | : X | : X | : X |
: X | : X | : X | : X |
: X | : X | : X | : 0% |
|
|