Spolszczenie do Final Fantasy XIII-2 gotowe!
- Szczegóły
Miało być w lipcu, i jest w lipcu ;) Prace nad spolszczeniem gry Final Fantasy XIII-2 w wersji na Steam zostały ukończone.
Final Fantasy VII Remake Intergrade po polsku — połowa zrobiona!
- Szczegóły
Czerwiec był bardzo pomyślnym miesiącem dla fanów Final Fantasy. Final Fantasy VII Remake Intergrade pojawiło się na Steamie, pokazano trailer drugiej części o podtytule Rebirth, a także ogłoszono remaster Crisis Core. Informacje te dodały również nieco motywacji nam i tym sposobem możemy ogłosić, że właśnie przekroczyliśmy połowę tłumaczenia. Spolszczony już jest niemalże cały system (menu itd.) oraz część dialogów. Oczywiście wciąż czeka nas jeszcze dużo pracy, ale w tej chwili można powiedzieć, że już jest bliżej niż dalej.
Poniżej prezentujemy garść nowych screenów, by umilić czekanie na polską wersję gry.
Nowe informacje dla fanów Final Fantasy VII — Rebirth, Reunion, Remake w wersji Steam
- Szczegóły
Dziś w nocy Square Enix ogłosiło wiele informacji dla fanów Siódemki. Między innymi doczekaliśmy się informacji na temat kolejnej części Remake'a o podtytule Rebirth, która będzie mieć premierę na przełomie 2023/2024, czyli za mniej więcej półtora roku. Square poinformowało również, że w sumie będą trzy części Remake'a.
Final Fantasy VII Remake Intergrade PL — 25% za nami
- Szczegóły
Prace nad tłumaczeniem Final Fantasy VII Remake nie ustają. Korzystając z wolnych dni, udało nam się osiągnąć 25% przetłumaczonych tekstów. Mamy już przetłumaczone przedmioty, materie, przeciwników itp., a z główną linią fabularną jesteśmy w trzecim rozdziale. Z tej okazji publikujemy jak zawsze kilka skrinów, żeby pokazać Wam, jak spolszczenie prezentuje się w grze.
Final Fantasy XIII-2 — tłumaczenie zakończone, rozpoczynamy testy
- Szczegóły
W czwartek, 20 stycznia, zakończyliśmy w pełni tłumaczenie oraz korektę do gry Final Fantasy XIII-2. Dziś wrzuciliśmy już tekst do gry i rozpoczęliśmy wewnętrzne testy.
Oprócz testów oraz wprowadzenia po nich poprawek pozostało nam jeszcze kilkadziesiąt grafik do zlokalizowania. Chcemy również sprawdzić w międzyczasie możliwości techniczne zaaplikowania spolszczenia do wersji na PS3. Kiedy zakończymy wewnętrzne testy, przyjdzie pora na testy zewnętrzne, w związku z tym już teraz możecie się zgłaszać, jeżeli chcielibyście pomóc nam w testowaniu spolszczenia. Nie jesteśmy jeszcze w stanie określić dokładnej daty, kiedy tłumaczenie będzie mogło zostać udostępnione testerom, ale będzie to prawdopodobnie druga połowa lutego lub przełom lutego i marca.
Dokładna data wydania spolszczenia nie jest jeszcze znana — zależy to od przebiegu testów. Ale już teraz możecie zobaczyć fragment naszej pracy na screenach, które prezentujemy poniżej.