"Przeszedłem się po całym świecie Versus XIII, sprawdziłem też podziemia oraz obrzeża miast. Byłem naprawdę zaskoczony jak bardzo wszystko było obszerne i pięknie wykonane. Final Fantasy Versus XIII tylko częściowo korzysta z silnika Luminous Studio (najnowszy silnik graficzny Square-Enix), szczególnie z bajecznego oświetlenia, które oferuje. Gra wykorzystuje również odrębny silnik poświęcony wszelkim akcjom związanym z walką. Versus XIII będzie zdecydowanie najlepszą odsłoną serii!"
Moim zdaniem bardzo dobrym wydaje się fakt, że gra jest obsługiwana przez tyle silników graficznych. Początkowo planowano by Versus powstawał na silniku Crystal Tools - tym samym co FFXIII. Niestety trzynastka pokazała, że silnik ten pozostawia wiele do życzenia, w szczególności jeśli chodzi o wielkie i otwarte przestrzenie. Silnik najzwyczajniej nie radził sobie z generowaniem i detalami na tak wielkim terenie. Między innymi dlatego trzynastka była "torem bobslejowym".
Co do zapewnień Nomury o świetności Versusa... cóż, pozostaje nam jedynie wierzyć na słowo.
{kunena_discuss:7523}