- Posty: 356
- Oklaski: 30
- Otrzymane podziękowania: 4
FFVII:CC - postęp prac
- audion
-
- Wylogowany
- Cúchulainn
-
- Jak ze mną rozmawiasz, to patrz mi prosto w oczy.
Rozumiem, że rano znajdę pod drzwiami obok butelki z mlekiemAleż oczywiście, jutro będzie

Ja mam wersję w języku Zulusów i nie jestem pewny czy będzie działać? A to właśnie zuluski najlepiej oddaje atmosferę tej gryjapąski jenzyk jest najleprzy

Co nas nie zabije, to nas udziwni.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Mak
- Wylogowany
- Glizdobleśnica
-
- Posty: 24
- Oklaski: 2
- Otrzymane podziękowania: 0
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- szogun90
-
- Wylogowany
- Skrzydlik
-
- Posty: 11
- Oklaski: -2
- Otrzymane podziękowania: 0
może Final Fantasy Tactics.
a do tematu są jakieś zmiany bo mierni na stronie staną w miejsc??
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Em
-
Autor
- Wylogowany
- Shiva
-
- Are you sure you want to exist?
- Posty: 870
- Oklaski: 67
- Otrzymane podziękowania: 19
W tym momencie procent nie będzie rosnąć, bo zajmujemy się jądrem gry, a to jest praca, którą ciężko przełożyć na procent. Ale projekt wciąż jest na tapecie, być może wkrótce opublikujemy nowe screeny.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Lacus Clyne
-
- Wylogowany
- T-Rex
-

Dobrze, że ciągle nie zapominacie o CC i rozumiem, że termin testów nadciąga wielkimi krokami...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- audion
-
- Wylogowany
- Cúchulainn
-
- Jak ze mną rozmawiasz, to patrz mi prosto w oczy.
- Posty: 356
- Oklaski: 30
- Otrzymane podziękowania: 4

A dodatkowo chciałbym złożyć reklamację.
No i nie ma. Chyba będę zmuszony wystawić negatywaAleż oczywiście, jutro będzie


Co nas nie zabije, to nas udziwni.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Em
-
Autor
- Wylogowany
- Shiva
-
- Are you sure you want to exist?
- Posty: 870
- Oklaski: 67
- Otrzymane podziękowania: 19


Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Lacus Clyne
-
- Wylogowany
- T-Rex
-


A tak na serio, nie spieszajta się, zawsze im coś wolniej i dokładniej zrobione, tym lepiej smakuje (ale mi wyszedł tekst, to ze względu na późną porę i 45 odcinek Gundama, sorry...).
To tyle z mojej strony

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Mak
- Wylogowany
- Glizdobleśnica
-
- Posty: 24
- Oklaski: 2
- Otrzymane podziękowania: 0
1. Czy będą beta-testy? Jestem skłonny do wzięcia udziału, ale niestety nie przechodziłem wcześniej gry po angielsku, mógłbym więc tylko mówić o literówkach i ortach(będzie PL czcionka?)
2. Czy będziecie myśleć nad przetłumaczeniem Disidii? Gra wydaje mi się warta tłumaczenia, niestety nie jest to mój poziom, co prawda kiedyś tłumaczyłem proste gry java, ale tam prosto wyciągało się tekst, a fabuła nie była zaawansowana.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- 19kefir11
-
- Wylogowany
- Glizdobleśnica
-
- Posty: 47
- Oklaski: 3
- Otrzymane podziękowania: 1
Moim zdaniem tłumaczenie Disidii jest dla desperatów. Sama historia do niczego się nie nadaje, swoją drogą tekst też nie jest specjalnie skomplikowany, można wszystko zrozumieć. Jak dobrze pamiętam Robin kiedyś wspominał, że nigdy tego na warsztat nie weźmie, chyba, że coś się zmieniło, ale to musiałby powiedzieć ktoś z góry. Tyle z mej strony2. Czy będziecie myśleć nad przetłumaczeniem Disidii? Gra wydaje mi się warta tłumaczenia, niestety nie jest to mój poziom, co prawda kiedyś tłumaczyłem proste gry java, ale tam prosto wyciągało się tekst, a fabuła nie była zaawansowana.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.