Forum

Nasze projekty

TOP 10 gier z serii Tales of...

Więcej
2018/12/15 19:14 #11643 przez sarenka
sarenka stworzył temat: TOP 10 gier z serii Tales of...

Tak, jak w temacie. Można się podpiąć ze swoimi typami oraz krótkim wyjaśnieniem, dlaczego te, a nie inne gry serii (oczywiście, mothershipy), do czego WAS GORĄCO ZACHĘCAM, lenie! Na przestrzeni wieków (gram w Talesy od prawie 20 lat) moja ocena poszczególnych tytułów potrafiła się zmieniać - niektóre gry doceniłem dopiero po kilku latach - a niektóre zaskarbiły sobie moje serce od razu. Od razu na wstępie dodam – tak, Abyss nie ma na liście i to nie jest pomyłka. Nie skończyłem tego Talesa, nie zagrało między nami. Wiem, że przez wielu fanów jest wynoszony do rangi „ambasadora” serii – dla mnie, niekoniecznie. Wróćmy do mojego top 10 gier z jednej z moich ulubionych serii jRPG

Moje Talesowe TOP 10 otwiera:

Tales of Rebirth (PS2/PSP/emulator)

Za co? Nie, nie za fabułę – gdyby ta, była napisana lepiej – Rebirth stałoby na tej liście dużo wyżej. Cóż, historia jest trochę „cheesy”, powiedziałbym na podobnie przeciętnym poziomie, co FFXIII. Porównanie – nieprzypadkowe. Jednak to, co ma Rebirth, a nie ma XIII i żaden inny Tales, to główny protagonista, Veigue. Dziesiąte miejsce, to zasługa bohaterów. Koniec, kropka.

9. Tales of Destiny (PSX/PS2/Dreamcast/emulator)

Pierwszy Tales, w jakiego grałem, pamiętam też jedną z moich pierwszych znajomości internetowych, właśnie dzięki tej grze (Glenn, gdziekolwiek jesteś, pozdrawiam). Mój angielski w końcówce lat 90tych był raczej na niskim poziomie, więc grając, posiłkowałem się…słownikiem. Z grą mam wiele miłych wspomnień, w dużej mierze znalazła się ona tutaj poprzez sentyment. Jeden z pierwszych action RPG, w jakie miałem przyjemność grać, oraz dwójka protagonistów (Stahn i Rutee), których wspominam z łezką w oku. Dzisiejsza młodzież raczej nie sięgnie po ten tytuł, bo „grafika trąci myszką”. Cóż, nie wiedzą, co tracą, ja przekonywać nikogo nie zamierzam.