Trzecia płyta

Dom Edei i Ogród Balamb

Kiedy się obudzisz, zobaczysz Rinoę leżącą w Ambulatorium. Zaraz też zawoła cię Quistis, która poleci udać się Ogrodem do Domu Edei. Po wejściu będziesz mógł porozmawiać z Cidem i Edeą, która od tej pory stanie się waszym sprzymierzeńcem. Po rozmowie możesz jeszcze wrócić do jej domu, żeby zagrać z nią w karty (będzie to dość trudne, ale warto, bo możesz od niej wygrać jej własną kartę), a potem wracaj do Ogrodu. Tam idź do Ambulatorium. Zobaczysz Squalla, jak ogląda nieprzytomną Rinoę. Po chwili zaśnie i nagle znajdziesz się wśród zaśnieżonych gór, gdzie zobaczysz Lagunę i Kirosa. Pojawi się także Ward, jeżeli spełniłeś odpowiedni warunek.

Przygody Laguny, część czwarta

Żołnierska paczka ma problem z kasą. Dlatego też chwytają się każdej pracy, jaka wpadnie im w ręce. Tym razem los pozwolił im wykazać się talentem aktorskim (no dobra, nie przesadzajmy). Laguna ma grać dzielnego rycerza, który ma uratować czarodziejkę przed smokiem. Smokiem ma być Kiros (sam lub do spółki z Wardem). Jednakże plan ulega drobnej zmianie - smok okazuje się jak najbardziej prawdziwy. Laguna zostaje sam i musi z nim walczyć. Walka znowu jest typowo zręcznościową gierką i polega na zadawaniu ciosów oraz jednoczesnej obronie. Podobnie, jak w przypadku żołnierza Galbadii, zawsze możesz spróbować jeszcze raz, gdyby ci się nie powiodło. Po tej potyczce Laguna pobiegnie w dół, gdzie spotka swoich kumpli. Koniecznie wybierz pierwszą odpowiedź i idź w lewo do punktu zapisu. Tam będziesz też mógł odpowiednio się przygotować, a to jest ważne, bo reszcie drużyny odpięły się GFy. Kiedy będziesz już gotowy, ruszaj do prawdziwej walki ze smokiem. I nie przeklinaj zbyt głośno, jeśli na samym początku walki zobaczysz napis "Zantetsuken" - Odyn bardzo lubi ten moment w grze i często przychodzi ci na pomoc, nawet, jeżeli wcześniej spędzisz dobrą chwilę na przygotowanie się do walki. Kiedy pokonasz Rubismoka, zobaczysz jeszcze jedną scenkę z przeszłości, a akcja wróci do Squalla klęczącego przy łóżku. Obudzi się i zdecyduje, że jego jedyną nadzieją jest Ellone, która powinna znajdować się na Statku Białych SeeD. Tylko Edea wie, gdzie może być ten statek, dlatego musisz jeszcze raz odwiedzić jej dom.

Dom Edei

Porozmawiaj z Edeą, a da ci list do kapitana Białych SeeD oraz wskazówkę, gdzie należy szukać ich statku (miejsce to zaznaczone jest na mapie świata).

Statek Białych SeeD

Kiedy odnajdziesz już zacumowany statek, porozmawiasz najpierw z kilkoma kadetami. Nie będą zadowoleni z twojej wizyty i nie będą chcieli ci wierzyć. Idź więc do kajuty kapitana, którą znajdziesz na dole pokładu. Po drodze spotkasz Wattsa i Zone'a, z którymi chwilę pogadasz (Zone nieźle się na ciebie wkurzy, kiedy dowie się, co przytrafiło się Rinoi). Możesz też wypytać Wattsa o parę rzeczy, a także sprezentować Zone'owi jego wymarzoną "Panienkę z okienka", za którą odwdzięczy ci się Markerem Imion oraz kartą Shivy. Po tym idź wreszcie do kajuty kapitana i porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że Ellone nie ma na statku i najprawdopodobniej jest w Esthar. Miejsce to jest poza zasięgiem Ogrodu Balamb, zatem wkrótce czeka cię długa piesza wędrówka.

Kto jest online

Odwiedza nas 34 gości oraz 0 użytkowników.

Nowy poziom!

Brak nadchodzących urodzin