Ogród Galbadia (Galbadia Garden) początkowo stoi na Płaskowyżu Monterosa, na północy kontynentu Galbadia. To wielki Ogród, szkolący SeeD tak jak Ogród Balamb. Można się tam dostać pociągiem w kierunku Dollet, trzeba jednak wysiąść wcześniej, na stacji Wschodnia Akademia.


Galbadia ma bardziej surowy wystrój niż Balamb. Składa się przede wszystkim z zawiłych korytarzy prowadzących do sal lekcyjnych. Jest tam także boisko sportowe, lodowisko do gry w hokeja, duży hol i audytorium.

Punkty czerpania: Shell, Life, Double, Haste (ukryty)
Punkty zapisu: główny hol, korytarz


Znaczenie w grze: Do Ogrodu Galbadia drużyna Squalla przybywa na pierwszej płycie. Tam spotykają oni dyrektora Martina, który objaśnia im plan misji w mieście Deling i przydziela do nich Irvina jako strzelca.

Później Ogród Galbadia zostaje przejęty przez Seifera i Edeę. Większość studentów zostaje z niego wyrzucona, podobnie jak Martine. Od tego momentu służy on jako wroga baza latająca. Na drugiej płycie zaatakuje Ogród Balamb, co doprowadzi do walki z Seiferem i Edeą.

Po tym zdarzeniu słuch o Ogrodzie zaginie. Nie powróci on już nigdy tam, gdzie wcześniej był, natomiast na jego miejscu pojawi się punkt czerpania z czarem Dispel.

Emoonia